ג'

אמנות פלסטית- שנים ב' ג'

שנים ב' ג' הקורס יתמקד ביצירת אובייקטים בעלי השפעה על הסביבה שלהם. האובייקט הפיסולי הינו תמיד חלק אינטגרלי מהסביבה בוא הוא מוצב ובו בעת הוא זר לה. הקורס יעסוק באובייקט הפיסולי כאובייקט...המשך >

בימוי פרפורמנס מעשי - אייל וייזר

במהלך השנה נחקור באופן מעשי תבניות פרפורמנס שונות, נשים דגש על בחינת הארכיטקטורה של המופע והיסודות המאפשרים לפרפורמר לנוע ביציבות בתוך היצירה. נחקור את אפקט הפעולה הבימתית והקשר שמתקיים בינה לבין...המשך >

המופע הרפלקסיבי - סדנא עם ד"ר דפנה בן שאול

סדנת שיח ופעולה, 22-23 באוקטובר, 2019 המופע הרפלקסיבי הוא מושג המתייחס להתבוננות האמנות בעצמה באמצעיה-שלה – אמנות שבדרכים מגוונות משקפת ומופיעה את עצמה, מדברת על עצמה, ומבעד לתנועה סיבובית...המשך >

הסטודיו הבינתחומי

הסטודיו הבינתחומי הוא מקום מפגש והגשות לתלמידי שנה ג׳. מטרת הסטודיו היא להתניע וללוות את תהליכי היצירה של פרויקטים בין תחומיים שאינם נופלים בהכרח לקטגוריה מדיומאלית כזאת או אחרת. הסטודיו ילווה את...המשך >

הסטודיו הפיזי - מאיה לוי

הסטודיו הפיזי מאיה לוי- שנתי – אחת לשבועיים (13 מפגשים) 3 שעות פעם בשבועיים- 1.5 נ"ז בחירה לשנה ג' הקורס יאפשר עבודת סטודיו מעמיקה לאנשים הרוצים לצלול לתוך הקשרים שבין הפיזיות לתודעה...המשך >

הסיפור של המציאות- שנה ג'

מה ההבדל בין הסיפור שהתיאטרון מספר לנו, לסיפור שהחיים מספרים לנו. מדוע אנו נוטים להאמין לשני יותר מלראשון? ואיך אפשר לעוות, לעבד ולעבוד עם הנטיה הזו. בשיעור זה, נפרק לגורמים נטיות אנושיות כאלה...המשך >

התזמורת החזותית

אחת לשבוע ניפגש, נאלתר, נקשיב, נצלול אל הצלילים, נפתח מרחב בזמן שבו נוכל להדהד, לחקור, לנסות, לטעות, למצא ולאבד. נחקור את האלתור כהתחלה של יצירה,כמקום שממנו יכולים לצוף רעיונות, שבו נוכל להפתיע את...המשך >

יותר דימויים פחות דיבורים- סטודיו אמנות פלסטית -בחירה לשנים ב' ג'

יותר דימויים פחות דיבורים- סטודיו אמנות פלסטית הקורס יעסוק בהפיכתו של המדיום המצולם (וידאו) לאובייקט פלסטי. במהלך הקורס נתמקד באפשרויות השונות של הקרנה, אובייקט ועיצוב חלל. ההשתתפות בקורס מחייבת...המשך >

כתיבה

כתיבה מטרת הקורס: הקניית מיומנויות כתיבה; פיתוח היכולת להבין טקסט על רבדיו השונים; פיתוח כלים לכתיבה לתיאטרון; תרגול כתיבה מסוגים שונים הנאמר מול הלא-נאמר טקסט ומקצב הכוח המטאפיסי של הפונטיקה...המשך >

מסעות לסביבה מיידית - לאה מאואס

סמינר עם קבוצת סלה-מנקה, אמנים ומרצים אורחים. במסגרת הסמינר אנו נעסוק בהכרות עם אמנים, קבוצות ודמויות העוסקות בפיתוח של פרויקטים אמנותיים מחוץ למרחבים המקובלים לתצוגת אמנות. נצא למרחב הציבורי,...המשך >

מרחב בוקר - עם מיכל הרדה

חימום רך והדרגתי, מלווה בהתבוננות במצב הגוף, מצב הרוח ובנשימה. העמקה בתנוחות היוגה, תרגול זורם בתנועה והרפיה. ...המשך >

מרחב בוקר - עם מיכל הרדה

חימום רך והדרגתי, מלווה בהתבוננות במצב הגוף, מצב הרוח ובנשימה. העמקה בתנוחות היוגה, תרגול זורם בתנועה והרפיה. ...המשך >

מרחבים כוראוגרפיים - עם מאי זרחי

מרחבים כוראוגרפיים מהי יצירתיות פיזית שלא קשורה בטכניקה מחולית כזו או אחרת? איך נפתח מודעות לאינטליגנציה התנועתית שלנו? דרך שאלות אלו נעבוד ונתבונן באלו כלי עבודה רלוונטיים מופיעים לכל אחד ואחת...המשך >

משחק - כיתת המשך

שעור שמפתח את הנושאים שהתעסקנו בהם בשנה א', מתוך רצון להעמיק ולשכלל את עבודת השחקן. אימון בטכניקות להבעה רגשית, בהבנת טקסים, ובהתייחסות לסוגים שונים של פעולות, ועבודה על דמויות. כיתת ההמשך...המשך >

סטודיו לאמנות פלסטית

הקורס יתמקד ביצירת אובייקטים בעלי השפעה על הסביבה שלהם. האובייקט הפיסולי הינו תמיד חלק אינטגרלי מהסביבה בוא הוא מוצב ובו בעת הוא זר לה. הקורס יעסוק באובייקט הפיסולי כאובייקט בעל מספר מימדים אפשריים:...המשך >

סרט קצר

מטרת הקורס: קורס הווידאו למתקדמים מבוסס על שורה של ניסיונות תיאורטיים ותרגילים מעשים הבאים לבחון את הפער והמתח שבין הווידאו ארט לקולנוע. לכל אורך הקורס עומדים שני צירים מקבילים החותרים באופן דיאלקטי...המשך >

פרויקט אמנות פלסטית - יובל רימון

פרוייקט אמנות פלסטית - יובל רימון עבודה אמנותית משותפת של כלל חברי הקבוצה לפי כישוריהם ונכונותם לתרום את מאמצם לתהליך היצירה. ...המשך >

צילום סטילס- הפריים כאמצעי ביטוי

במסגרת הקורס נכיר לעומק את המצלמה ואת האפשרויות להתבטא דרכה ודרך ז'אנר הצילום. הקורס יכלול עבודה מעשית וניתוחה. הכרות מעמיקה עם הז'אנר דרך עבודות של יוצרים וצלמים בסטילס ובקולנוע, מפגשי...המשך >

קול - המשך

עבודה קבוצתית בהמשך ובהתאם לנעשה בשנה הקודמת. ...המשך >

קול - מתחילים

כיצד הקול יוצר שפה תיאטרלית באמצעות שיר וטקסט ומרחב. לימוד עקרונות הבסיס של חווית הקול האנושי. הגוף הפיזי ככלי בעל תדר והיכולת להיות ער לתדרים קוליים בגוף. העשרה והרחבה של ההתאמה בין הגוף והתדרים...המשך >

רב-שיח: ״בשם מה?״ 4 שאלות על הפעולה היוצרת - לשנה ג'

קורס שנה ג׳ - רב-שיח: ״בשם מה?״ 4 שאלות על הפעולה היוצרת פרדוקס הפעולה היוצרת: האמנות כנקודת-מבט/ביטוי אישי/ת (יצירתיות) השתלטה על המציאות, ובמציאות שבה כל אחד הוא אמן (אישי) וכל דבר הוא אמנות (...המשך >

רישום

קורס מעשי בו יעסוק התלמיד בשפת הרישום והציור . העבודה בשיעורים תתבסס על רישום מתוך התבוננות ,כמו כן התלמידים יתנסו בשפת הרישום המופשט. במקביל ללמידת כללים אוניברסאליים של הצורה בדו-מימד ,יושם דגש...המשך >

רעש חומר שקט משך: מבוא לאמנות מבוססת סאונד - תומר דמסקי

רעש-חומר-שקט-משך: מבוא לאמנות מבוססת סאונד תומר דמסקי – שנתי | 3ש"ש (3 נ"ז) קורס החוקר את הסאונד כחומר גלם, כלי עבודה ושפה אמנותית. נלמד על הציר שבין מחשבה על הצליל כמעצב חלל וזמן לבין...המשך >

תאטרון חזיונות - ממשיכים עמית דרורי

מיועד לסטודנטים שסיימו קורס מבוא. הקורס יעסוק בפיתוח תהליכי יצירה וגיבוש שפה חזותית: בובה, אובייקט, עולם דימויים, עיצוב, טכניקה ושפה אסתטית. הקורס יבחן את הקשר בין המישורים האישיים לתרבותיים בתוך...המשך >