ב'

אם כבר לבד אז שיהיה בתנועה- מתחילים

הקורס יעסוק במורכבות והעונג שבתהליך היצירה, דרך הפריזמה של עולם התנועה. קורס משלב עבודת סטודיו פיזית עם תרגילים וביקורת עבודות על בסיס שבועי. ...המשך >

בימוי עכשווי

במהלך הקורס ננסה לברר מהו טווח הפעולה הקיים באירועים תיאטרוניים שאינם דרמטיים: מהו טווח הפעולה של הפרפורמר ושל הצופה, ומהם טווחיה של הפעולה הבימתית. נקרא טקסטים, נכיר מגוון אמנים, נצפה בעבודות...המשך >

בימוי פרפורמנס מעשי - אייל וייזר

במהלך השנה נחקור באופן מעשי תבניות פרפורמנס שונות, נשים דגש על בחינת הארכיטקטורה של המופע והיסודות המאפשרים לפרפורמר לנוע ביציבות בתוך היצירה. נחקור את אפקט הפעולה הבימתית והקשר שמתקיים בינה לבין...המשך >

גופים במרחב ובזמן: מבוא עיוני לתנועה עכשווית במחול (קורס המשך - שנה ב')

הגוף הרוקד במחול בן-זמננו הוא עכשווי בצורתו, באיכויותיו ובתנועתו. לאורך הקורס נתקדם כרונולוגית מראשית המחול האמנותי בתרבות המערב בסמסטר ועד לגילויים עכשוויים במחול כיום, שהתגבשו מתוך תהליכי בחינה,...המשך >

המופע הרפלקסיבי - סדנא עם ד"ר דפנה בן שאול

סדנת שיח ופעולה, 22-23 באוקטובר, 2019 המופע הרפלקסיבי הוא מושג המתייחס להתבוננות האמנות בעצמה באמצעיה-שלה – אמנות שבדרכים מגוונות משקפת ומופיעה את עצמה, מדברת על עצמה, ומבעד לתנועה סיבובית...המשך >

התזמורת החזותית

אחת לשבוע ניפגש, נאלתר, נקשיב, נצלול אל הצלילים, נפתח מרחב בזמן שבו נוכל להדהד, לחקור, לנסות, לטעות, למצא ולאבד. נחקור את האלתור כהתחלה של יצירה,כמקום שממנו יכולים לצוף רעיונות, שבו נוכל להפתיע את...המשך >

יותר דימויים פחות דיבורים- סטודיו אמנות פלסטית -בחירה לשנים ב' ג'

יותר דימויים פחות דיבורים- סטודיו אמנות פלסטית הקורס יעסוק בהפיכתו של המדיום המצולם (וידאו) לאובייקט פלסטי. במהלך הקורס נתמקד באפשרויות השונות של הקרנה, אובייקט ועיצוב חלל. ההשתתפות בקורס מחייבת...המשך >

כיתת קול ומקהלה - מירב בן דוד

הקורס יכלול עבודה קולית, יחידנית וקבוצתית, בכמה מישורים: תרגול ייחודי עפ"י הדרך לגילוי הקול, קשב ומודעות לצליל. העמקה לתוך סגנונות שירה ממסורות, שפות והפקות קול שונות. אלתור בקול ובתנועה...המשך >

מודרניות ,מודרניזם ואמנות עכשווית - ציפי ויצמן

השיעור בסמסטר א' יתקיים בימי רביעי בין השעות: 14:00 עד 16:00 בסמסטר ב' יתקיים בימי שלישי בין השעות: 11:00-13:00 מטרת הקורס : בחינה מחודשת של המרקמים האידיאולוגיים והאסתטיים של העידן...המשך >

מקום אחר - עדה רימון אופק שמר

בקורס הזה נעשה סרט אחד במקום אחר. כל אחד ישתמש במקום לפי בחירתו כמקפצה לסרט קטן. בהמשך לשנה א', נעודד שימוש בטכניקות מגוונות במטרה להגיע לחיבורים מעניינים. נתאמן בצילום, עריכה ונדגיש תהליכי...המשך >

מרחב בוקר - עם מיכל הרדה

חימום רך והדרגתי, מלווה בהתבוננות במצב הגוף, מצב הרוח ובנשימה. העמקה בתנוחות היוגה, תרגול זורם בתנועה והרפיה. ...המשך >

מרחב בוקר - עם מיכל הרדה

חימום רך והדרגתי, מלווה בהתבוננות במצב הגוף, מצב הרוח ובנשימה. העמקה בתנוחות היוגה, תרגול זורם בתנועה והרפיה. ...המשך >

משחק - כיתת המשך

שעור שמפתח את הנושאים שהתעסקנו בהם בשנה א', מתוך רצון להעמיק ולשכלל את עבודת השחקן. אימון בטכניקות להבעה רגשית, בהבנת טקסים, ובהתייחסות לסוגים שונים של פעולות, ועבודה על דמויות. כיתת ההמשך...המשך >

סטודיו לאמנות פלסטית

הקורס יתמקד ביחסי האדם והחפץ דרך התבוננות ויצירה של עבודות אמנות. במהלכו נבקש להתחקות אחר הדרכים השונות בהן יחסים אלו מתכוננים והאופן שבו אלו משפיעים על הקשר שבין האדם לסביבתו. נקודת המוצא תיקח...המשך >

סרט קצר

מטרת הקורס: קורס הווידאו למתקדמים מבוסס על שורה של ניסיונות תיאורטיים ותרגילים מעשים הבאים לבחון את הפער והמתח שבין הווידאו ארט לקולנוע. לכל אורך הקורס עומדים שני צירים מקבילים החותרים באופן דיאלקטי...המשך >

עושים סרט- אופק שמר

עושים סרט פרוייקט מעשי. הפקה של סרט אחד משותף לאורך השנה. נתחיל בפיתוח תסריט, נמשיך לבימוי ותכנון הצילומים, ולאחר מכן ימי צילום, ואז עריכה ופוסט. המשתתפים בפרוייקט יקבלו תפקיד מסויים בצוות...המשך >

פילוסופיה למתקדמים: מקורות המחשבה-קורס שנה ב׳

קורס שנה ב׳ - פילוסופיה למתקדמים: מקורות המחשבה דלז אמר שהפילוסופיה מתחילה בצעקה. לפעמים זו צעקה שקטה, קטנה. כמו לדוגמה הצעקה (שצעק לייבניץ): ״למה יש משהו במקום כלום?״. ומהפיות הפעורים שכמו מבקשים...המשך >

פרויקט אמנות פלסטית - יובל רימון

פרוייקט אמנות פלסטית - יובל רימון עבודה אמנותית משותפת של כלל חברי הקבוצה לפי כישוריהם ונכונותם לתרום את מאמצם לתהליך היצירה. ...המשך >

פרפורמנס: היסטוריה ותיאוריה - עתליה ישראלי - נבו

תיאור כללי במחצית השנייה של המאה ה-20 התרחש "מפנה פרפורמטיבי" באמנות ובחשיבה אודותיה. במרכזו הופעתו של המופע כאירוע אמנות בפני עצמו, שבו היבטי הביצוע הם העיקר האמנותי ומושא ההתייחסות...המשך >

צילום סטילס- הפריים כאמצעי ביטוי

במסגרת הקורס נכיר לעומק את המצלמה ואת האפשרויות להתבטא דרכה ודרך ז'אנר הצילום. הקורס יכלול עבודה מעשית וניתוחה. הכרות מעמיקה עם הז'אנר דרך עבודות של יוצרים וצלמים בסטילס ובקולנוע, מפגשי...המשך >

קול - מתחילים

כיצד הקול יוצר שפה תיאטרלית באמצעות שיר וטקסט ומרחב. לימוד עקרונות הבסיס של חווית הקול האנושי. הגוף הפיזי ככלי בעל תדר והיכולת להיות ער לתדרים קוליים בגוף. העשרה והרחבה של ההתאמה בין הגוף והתדרים...המשך >

רישום

קורס מעשי בו יעסוק התלמיד בשפת הרישום והציור . העבודה בשיעורים תתבסס על רישום מתוך התבוננות ,כמו כן התלמידים יתנסו בשפת הרישום המופשט. במקביל ללמידת כללים אוניברסאליים של הצורה בדו-מימד ,יושם דגש...המשך >

רעש חומר שקט משך: מבוא לאמנות מבוססת סאונד - תומר דמסקי

רעש-חומר-שקט-משך: מבוא לאמנות מבוססת סאונד תומר דמסקי – שנתי | 3ש"ש (3 נ"ז) קורס החוקר את הסאונד כחומר גלם, כלי עבודה ושפה אמנותית. נלמד על הציר שבין מחשבה על הצליל כמעצב חלל וזמן לבין...המשך >

תאטרון חזיונות - ממשיכים עמית דרורי

מיועד לסטודנטים שסיימו קורס מבוא. הקורס יעסוק בפיתוח תהליכי יצירה וגיבוש שפה חזותית: בובה, אובייקט, עולם דימויים, עיצוב, טכניקה ושפה אסתטית. הקורס יבחן את הקשר בין המישורים האישיים לתרבותיים בתוך...המשך >