א'

אמנות פלסטית - קורס מעשי שנה א׳- יעל פרנק

יעל פרנק אמנות פלסטית סמסטר א' במהלך הסמסטר נתמקד בחומרים ואובייקטים פרפורמטיביים. נתמקד באופן שבו חומרים או אוביקטים דוממים מבצעים הופעה בעצם היותם. נבחן אופנים שונים שבהם ניתן להשתמש או...המשך >

ארגז כלים- הכשרה לשנה א' בסדנא עם כרמל בר- קבוצה 1

שלום לכולם, כדי שתוכלו לעבוד בסדנא עליכם לעבור הכשרה על כלי העבודה השונים. ההכשרה תתקיים במועדים: יום שני – 4.3 בין השעות 18:30 – 16:30 – כולם יחד יום שלישי – 5.3 בין השעות 18:00 – 20:00 – חלוקה...המשך >

ארגז כלים- הכשרה לשנה א' בסדנא עם כרמל בר- קבוצה 2

שלום לכולם, כדי שתוכלו לעבוד בסדנא עליכם לעבור הכשרה על כלי העבודה השונים. ההכשרה תתקיים במועדים: יום שני – 4.3 בין השעות 18:30 – 16:30 – כולם יחד יום שלישי – 5.3 בין השעות 18:00 – 20:00 – חלוקה...המשך >

ארגז כלים- כרמל בר

כרמל בר תימצא בסדנא בימים שני בין השעות 16:30-20:30 ושלישי בין השעות 17:30-21:30המשך >

בין מחול לכוריאוגרפיה - מרצה תמי לייבוביץ

בין מחול לכוריאוגרפיה תמי לייבוביץ – שנתי 3 ש"ש (3 נ"ז) לאורך הקורס נרכיב ונחלק את היסודות המגדירים את תנועתנו. נתמקד בתנועה הנובעת מהשלד, אשר יש בה משקל והיא מתמסרת לגרביטציה. נעבוד עם...המשך >

במה

במה מטרת הקורס: העמקת ההבנה של יסודות המעשה הבימתי חלל (ממשי; מדומיין) זמן (זמן עלילה – הווה ביצועי – נצח אידאי) פעולה (פעולה בימתית; פעולה טקסית) במה (יחסי קהל-שחקן; הבמה כמקדש; כתא...המשך >

דרכי ייצוג ואופני קריאה - ציפי ויצמן

ייצוגה של הדמות האנושית יהווה מפתח להבנת התחביר החזותי בהקשריו התרבותיים, הרעיוניים והצורניים. מתוך העמידה על השניות הבסיסית באמנות החזותית בין הכרה לראייה , נבחן את אופני הראייה בתולדות האמנות...המשך >

המופע המודרני

בשיעור נדון במגמות הסגנוניות המרכזיות באמנות המופע מסוף המאה התשע-עשרה ועד לימינו, התייחסות להקשרן ההיסטורי-תרבותי. בין היתר, נעמוד על כמה מהשאלות המרכזיות המעסיקות את אמנות המופע במימד הרעיוני...המשך >

הסרט כחומר- חשיבה קולנועית ויסודות העריכה עדה רימון אופק שמר

בקורס נלמד להכיר ולעבוד עם החומרים מהם עשוי סרט. נשחק ונתנסה בגישות ובטכניקות שונות כדי להגיע לרצפים בעלי משמעות. נצפה בדוגמאות מהקולנוע לסוגיו השונים, נצלם ונקליט חומרי גלם משלנו ונשתמש גם בחומרי...המשך >

הפקה- 3 נקודות זכות

הפקה- 3 נקודות זכות - כנס פרפורמנס, מפיק/ה טכני, בר במרתון ופינאלה. המשך >

הפקה- 4 נקודות זכות

הפקה- 4 נקודות זכות לסטודנטים על הפקות: הגשות פנימיות, כנס פרפורמנס, הפקת מרתון ופינאלה. המשך >

הפקה- 5 נקודות זכות

הפקה- 5 נקודות זכות לסטודנטים על הפקות: הגשות פנימיות, כנס פרפורמנס, הפקת מרתון ופינאלה. המשך >

התזמורת החזותית

אחת לשבוע ניפגש, נאלתר, נקשיב, נצלול אל הצלילים, נפתח מרחב בזמן שבו נוכל להדהד, לחקור, לנסות, לטעות, למצא ולאבד. נחקור את האלתור כהתחלה של יצירה,כמקום שממנו יכולים לצוף רעיונות, שבו נוכל להפתיע את...המשך >

מבע קולנועי

שעור שנתי – מבוא. לשנה א'. 2 שעות שבועיות. הקורס יתרכז בהכרת השפה הקולנועית, תולדות התפתחות ושיכלול הדימוי וניתוח בימוי וסגנון של מבחר במאים שעובדים היום. במהלך השיעור נצפה בקטעים מתוך סרטים...המשך >

מוסיקה

הקורס עוסק בהיכרות עם תוכנות ואמצעים שונים ליצירה, הקלטה ועריכת audio. השיעורים משלבים עבודה מודרכת בחדר קול עם שיעורים תיאורטיים הכוללים לימוד מושגים מוסיקליים בסיסיים וטכניקות הלחנה שונות. במהלך...המשך >

מרחב בוקר - עם איריס ארז

מרחב בוקר עם איריס ארז במפגש בוקר נתנסה בתנועה אותנטית- תרגול שמאפשר לחוות ולאמן את חוויית הנוכחות והצפיה כאחד ובתוך כך נתנסה במודוסים השונים של TO MOVE ו TO BE MOVED. התנסות שנתית וארוכה במרחב הזה...המשך >

מרחב בוקר - עם רות וידר מגן- סמסטר א'

מרחב בוקר - עם רות וידר מגן היבט רך של בוקר על החיות שבנשימה בקול ובגוף. ...המשך >

מרחב בוקר -בשיחה עם פלדנקריז עם שלי פלמון

מרחב בוקר - בשיחה עם פלדנקריז עם שלי פלמון במהלך שנות עבודתי כרקדנית וככוראוגרפית גיליתי אוצרות רבים שהתאפשרו לי דרך האימון בפלדנקריז, זוהי שיחה שאני עוד לומדת אותה, בין סדרות של תנועות, פעולות של...המשך >

משחק

שיעור משחק המציע טכניקות אימפרוביזציה להעשרת יכולת ההבעה הפיזית והרגשית של השחקן. הקורס מתמקד בשלושה היבטים. האחד- בדיקת דינאמיקה בין פרטנרים על הבמה. עבודה על הקשבה, יוזמה ותגובה בזמן אמת ליצירת...המשך >

תאורה למופע עכשווי - עומר שיזף

מתחיל ב 10/1/19-11/4/19 המופע העכשווי דורש היערכות אחרת של האמצעים הבימתיים: הוא מחייב התייחסות מחודשת לעקרונות סצנוגרפים ובחינה של המתודולוגיות הקיימות. בשיעור נלמד להכיר את האור ככלי אמנותי וננסח...המשך >

תאטרון בובות - מבוא

סמסטר א עם גוני פז וסמסטר ב עם עמית דרורי קורס מבוא המגדיר את יסודות ההפעלה, הבימוי והמחשבה של תיאטרון הבובות. הקורס יבחן תכונות הפעלה וצורות הבעה הנובעות מטכניקות משתנות, ויתמקד בהגדרת כלי עבודה...המשך >

תנועה- פעולה

הטקסטים התנועתיים , המוכרים לגופינו, המוכנים להישלף, מקופלים בתוכם התשתיות הבסיסיות ביותר של ההתפתחות התנועתית שלנו. איך למדנו ללכת איך למדנו לרצות ולגשת, להתקדם לעבר מושא הרצון. השיעור מחפש לעורר...המשך >